Recipe: Perfect Tomat Toast

Tomat Toast.

Tomat Toast You can cook Tomat Toast using 10 ingredients and 6 steps. Here is how you achieve it.

Ingredients of Tomat Toast

  1. It's 2-4 of skiver godt landbrød.
  2. Prepare 10-12 of små cherry tomater.
  3. It's 2 of forårsløg.
  4. It's 1 fed of hvidløg.
  5. It's of salt, peber.
  6. Prepare 4-6 spsk of reven ost f.eks er en blanding af vesterhavsost og parmesan godt.
  7. You need 2-3 of tomater faste.
  8. Prepare of frisk basilikum.
  9. Prepare of olivenolie.
  10. You need of balsamico olie - brug en god olie.

Tomat Toast instructions

  1. Jeg tilberedte på min gasgrill - men retten kan ligeså godt tilberedes i ovn. Du kan også krydre med flere krydderurter eller bruge andre tomater i forskellige farver. Jeg havde et fantastisk brød, som jeg havde bagt med vilgær (gæring på blommer) jeg havde bagt med sigtet dalarhvede og marcello rug. Min opskrift er således mere tænkt som inspiration. Godt ristet bacon hvis der skal kød på ville også være godt..
  2. Skær brød i skiver kom lidt oliven olie på hver skive rist brødet enten på grillen eller i ovnen ved ca. 200 grader..
  3. Kom cherrytomater, forårsløg, hvidløg, lidt salt og peber i food processor, kør pulse et par gange så du har en hakket blandet masse - kompot..
  4. Riv osten og skær tomater i skiver - kom evt enderne i tomatkompotten således at de hakkes med..
  5. På det ristet brød kommes tomat kompot i et godt tykt lag, så reven ost tilsidst tomatskiver. Varm godt igennem så osten smelter - jeg havde dem ved god varme - højt i grillen så brødet ikke blev brændt på undersiden - du kan sætte på folie eller foliebakke..
  6. Tag brødet ud af ovnen og anret med masser og basilikum og kom balsamicoeddike over. (mit billed er inden balsamico - beklager)..

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Recipe: Perfect Tomat Toast"

Post a Comment