How to Cook Delicious Lækre bløde pølsehorn

Lækre bløde pølsehorn. Jeg laver mine pølsehorn af en blanding af almindeligt fint sigtet og og TIP: Prøv også min opskrift på lækre chokorug med mørk chokolade og dadler. Disse pølsehorn er supernemme og de passer perfekt til en snack, frokost eller til madpakken. De bedste pølsehorn, Opskrift, Alletiders, Kogebog Alletiders Kogebog.

Lækre bløde pølsehorn Dem vi bedst kan lide, er de bløde og luftige af slagsen, og så med en god kvalitets. Nem opskrift på lækre saftige pølsehorn, som bare smager helt fantastisk. De blødeste og bedste pølsehorn - Lavet af bløddej! You can cook Lækre bløde pølsehorn using 8 ingredients and 9 steps. Here is how you cook it.

Ingredients of Lækre bløde pølsehorn

  1. Prepare 2 of dl Cremefraiche.
  2. It's 1 of dl Vand.
  3. Prepare 1 of pk Gær.
  4. It's 1 of Æg.
  5. Prepare 100 of gr Smør (el kærgård el 75 gr olie).
  6. Prepare 450 of gr Mel (Måske lidt mere el mindre).
  7. It's 1/2 of tsk Salt.
  8. Prepare 15 of Kyllinge pølser.

Jeg rammes sommetider af en dovenskab uden lige, og det er simpelthen derfor at. Pølsehorn kan være en blandet fornøjelse. Der er en tendens til at de blive tørre, og der er alt for meget dej omkring. Disse pølsehorn bliver lækre bløde og bliver ikke tørre.

Lækre bløde pølsehorn step by step

  1. Smørret smuldres i melet til det er grynet.
  2. Gæren opløses i lunken vand og blandes sammen med resten (uden salt).
  3. Bland det hele godt sammen, drys så lidt salt i og ælt dejen ca 10 - 15 min. Hvis den er for klistret kom lidt mere mel i, 1 spsk af gangen. Dejen skal kun lige slippe skålen og føles blød.
  4. Hæver 30 min med en opklippet frysepose henover.
  5. Drys nu lidt mel på bordet, tag dejen ud på bordet og rul den tynd ud. Jeg ruller altid min dej tyndt ud, for det hæver jo godt. Jeg syntes det træls at sidde og spise pølsehorn hvis der er alt for meget dej, hvor andre elsker det.
  6. Mål af ved at lægge 5 pølser i en række, så kan du se hvor bred den skal være, så ruller du længden tynd.
  7. Jeg trækker forsigtig dejen henover pølserne, trykker let hele vejen hen, skærer dejen af på langs og imellem hver pølse. Det passer som regel med 15 små kyllingepølser.
  8. Læg brødene på bageplade, med sammenføjning nedad - pensel med æg el hvad du syntes og valgfri drys. De er ikke så pæne lige nu, men det bliver de når de er bagt. Læg en opklippet frysepose henover og lad dem hæve 20min.
  9. Brødene sættes ind, øverst i ovnen. Bages i ca 15-20 min el til de er gyldne ved 200 gr. Vupti færdig, det var meget nemt synte du ikke.

Jeg synes pølsehorn er én af de bedste snacks man kan få. Især hvis de serveres nybagte og lune - mums det er godt! Lav dine egne pølsehorn med denne opskrift. De er perfekte til madpakken eller som en lille eftermiddagssnack. Du kan med fordel lave en stor portion og fryse dem ned.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "How to Cook Delicious Lækre bløde pølsehorn"

Post a Comment