Recipe: Tasty Nektarintærte (stop kagespild) - Rimmers Køkken

Nektarintærte (stop kagespild) - Rimmers Køkken. Fantastisk opskrift på Nektarintærte (stop kagespild) - Rimmers Køkken. Andetsteds her på Cookpad har jeg lagt en opskrift op på en jostabærtærte. - Men så havde jeg en mørdejsrest, en rest af crème fraiche crèmen fra opskriften, fløde i køleskabet og lidt frugt og bær. - Det her kan nok ikke. Nektarintærte (stop kagespild) - Rimmers Køkken Andetsteds her på Cookpad har jeg lagt en opskrift op på en jostabærtærte. - Men så havde jeg en mørdejsrest, en rest af crème fraiche crèmen fra opskriften, fløde i køleskabet og lidt frugt og bær.

Nektarintærte (stop kagespild) - Rimmers Køkken You can cook Nektarintærte (stop kagespild) - Rimmers Køkken using 8 ingredients and 3 steps. Here is how you achieve that.

Ingredients of Nektarintærte (stop kagespild) - Rimmers Køkken

  1. It's cm of Lille tærteform med løs bund, her Ø20.
  2. Prepare of Rest af min 'favoritmørdej'.
  3. It's of Rest af crème fraiche crèmen fra 'jostabærtærten'.
  4. Prepare 2 1/2 of dl fløde.
  5. You need 2 of tsk vanillesukker.
  6. You need 2 of nektariner.
  7. It's of hindbær og brombær.
  8. It's of citronverbenablade.

Nektarintærte (stop kagespild) - Rimmers Køkken step by step

  1. Blindbag mørdejen ca 10 min ved 180 grader. Giv den 4-5 min efter blindbagningen for at få den lidt mere gylden. Køl lidt ned.
  2. Fyld den resterende crème i og bag yderligere 10 min. Crèmen må gerne være lidt gylden. Køl helt ned.
  3. Gør frugt og bær klar til pyntning. Pisk flødeskummet med vanillesukkeret. - Pynt tærten, først med flødeskum og med frugt og bær til sidst. Serveres helt kold.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Recipe: Tasty Nektarintærte (stop kagespild) - Rimmers Køkken"

Post a Comment