How to Make Tasty Rabarber kage eller Mazarin

Rabarber kage eller Mazarin. Frk Cupcake: Mazarin muffins med rabarber. Én af mine ynglingskager er min mormors rabarberkage. Det er en olde-kolle gammel Amo-opskrift men en ægte klassiker, som. En skøn dansk kage, der kan bruges til eftermiddagskaffen eller som den dejlig sommer dessert.

Rabarber kage eller Mazarin Frk Cupcake: Mazarin muffins med rabarber. Den bedste rabarberkage med crumble og mandler. Skøn kombination af luftig kage, syrlige rabarber og knasende lækker crumble på toppen. You can cook Rabarber kage eller Mazarin using 11 ingredients and 6 steps. Here is how you cook it.

Ingredients of Rabarber kage eller Mazarin

  1. Prepare 250-300 g of rabarber.
  2. It's 50 g of sukker.
  3. You need 10 g of ingefær sukker kan erstattes med vaniljesukker.
  4. It's 200 g of blødt smør.
  5. It's 150 g of sukker.
  6. Prepare 200 g of marcipan.
  7. It's 4 of æg.
  8. Prepare 2 of små bananer - modne.
  9. It's 100 g of mandler - blendet til mel.
  10. Prepare 100 g of dalarhvede.
  11. Prepare of Lidt the sukker.

Bedstefars skæg med rabarber er en ægte klassiker! Den bedste rabarberkage - en nem og lækker frugtkage Kagen er perfekt til kagebord eller som dessert med flødeskum eller vaniljeis til Få opskriften her. Rabarberkage - Verdens bedste opskrift på rabarberkage. Jeg holder meget af syrlig-søde kager, bolsjer eller drikke med enten.

Rabarber kage eller Mazarin step by step

  1. Rens rabarber og skær i stykker så de passer til den form du vil bage i - jeg valgte en rektangulær form og rund form - i den rektangulære form skulle stykke passe på tværs og i den runde ville jeg lægge dem som en stjerne- brug ender af rabarber til lidt kompot..
  2. Læg rabarber stykker i et fad og drys sukker og ingefær sukker over - vend dem godt rundt - de skal stå og trække lidt.
  3. Pisk smør og sukker luftigt tilsæt marcipan som du evt har revet - pisk godt- tilsæt æg 1 af gangen - pisk godt mellem hver æg..
  4. Tilsæt moset banan, mandelmel og mel - vend sammen - kom i form(e) - jeg brugte en lille rund tærte for og en rektangulær form -jeg beklæder med bagepapir ellers skal formen smørres. Læg rabarber stykke som du syntes..
  5. Sæt i ovnen ved 180 g og bag i ca 30-35 min tjek efter 30 min..
  6. Tag kagerne ud af ovnen drys med the sukker afkøl - kan bruges til dessert med flødeskum eller vanilleis.

I torsdags var jeg hjemme og besøge mine forældre da Jeg holder meget af syrlig-søde kager, bolsjer eller drikke med enten rabarber- eller. Tærten består af en vaniljemørdej, pistacie mazarin, rabarber stykker, crumble og selvfølgelig et lag marengs på toppen. Og den her rabarberkage, skal jeg have en gang eller fem mere henover sommeren. Ingen dikkedarer, bare den gode smag af rabarber og mandler. Nem og lækker opskrift på den skønneste kage med rabarber og marcipan.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "How to Make Tasty Rabarber kage eller Mazarin"

Post a Comment