Easiest Way to Cook Appetizing Banankage eller bananbrød!

Banankage eller bananbrød!. Skulle vi kalde det et bananbrød eller en sundere banankage? Jeg er faktisk i tvivl og er blevet enig med mig selv om at i virkeligheden Du bestemmer om du vil kalde det banankage eller bananbrød. Vegansk bananbrød - den perfekte sunde snack til madpakken.

Banankage eller bananbrød! Her viser vi hvordan du laver et skønt bananbrød der bliver bagt i en brødform. Perfekt til eftermiddagskaffen eller eller som mellemmåltid. Bananbrød er lækkert, svampet og smager helt fantastisk som alternativ til banankage. You can have Banankage eller bananbrød! using 12 ingredients and 4 steps. Here is how you achieve it.

Ingredients of Banankage eller bananbrød!

  1. You need 300 g of rørsukker.
  2. You need 120 g of smør.
  3. It's 2 of æg.
  4. Prepare 11/2 of dl kærnemælk.
  5. It's 1 of tsk natron.
  6. You need 1 of tsk bagepulver.
  7. Prepare 225 g of mel (jeg brugte 125 g alm. hvedemel og 100 g fuldkornshvede).
  8. It's 1 of tsk vanilje sukker.
  9. You need 1 of tsk kardemomme (kan udelades eller erstattes med andre krydderier).
  10. It's 2 of store bananer - gerne overmodne - mossede.
  11. It's 2 of dl groft hakket pekan nødder.
  12. It's 1 of dl tranebær kan udelades.

Eller det troede jeg, for det er fuldstændig umuligt at opstøve gule bananer. Banankage med peanutbutter og masser af chokolade - her som en lækker lagkage der både Luksus banankage - Anne-Mette Staub. Jeg har lige lavet (hvis jeg selv skal sige det) VERDENS. Sundt Bananbrød Madopskrifter Lækker Mad Kager Måltid Bananbrød.

Banankage eller bananbrød! instructions

  1. Pisk sukker og smør cremet. Tilsæt æggene et ad gangen. Det gøres nemt på røremaskine. (jeg måtte bruge håndkraft da jeg fortiden ikke har røremaskine). Tilsæt kærnemælk der er rørt med natron. Rør godt godt igennem..
  2. Bland, mel med bagepulver, vaniljesukker og kardemomme og sigt det i dejen - rør forsigtigt rundt. Så tilsættes de mosede bananer og hakkede pekan nødder..
  3. Kom i brødform beklædt med bagepapir og bag ved lav varme 150 grader i ca. 1 1/2 time alt efter størrelse af form - tjek med strikke pind om der hænger dej ved..
  4. Afkøl og server til kaffe eller the - kan smøres med frostning..

Det er genialt med banankage og bananbrød, fordi overmodne bananer, som alligevel bare ligger i skålen på bordet eller skuffen i køleskabet, er helt perfekte til at bruge i bagværk. Skær det i skiver og spis det som det er, med mandelsmør, en smule Becel Gold eller hvad du nu har. Bananbrød er virkelig en ting, som jeg fuldstændig havde glemt, hvor godt smagte. For en række år siden lavede jeg bananbrød en gang om ugen, og efter at have bagt. Den der har "opfundet" banankagen er en stjerne.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Easiest Way to Cook Appetizing Banankage eller bananbrød!"

Post a Comment