How to Prepare Delicious Stenbiderrogn med avokado på smørristet brød

Stenbiderrogn med avokado på smørristet brød. Stenbiderrogn med avokado på smørristet brød Opskrift af Katrine Klinken. Hasselback Kartofler I Andefedt - Opskrift På Hasselback Kartofler. Stenbiderrogn med rødløg og creme fraiche.

Stenbiderrogn med avokado på smørristet brød På grund af den korte sæson, er prisen på stenbiderrogn forholdvis høj. Du kan derfor spare penge ved selv at rense din stenbiderrogn. Prøv denne nemme ret med stenbiderrogn, stegt grønkål, spejlæg og saltet citron. You can cook Stenbiderrogn med avokado på smørristet brød using 8 ingredients and 4 steps. Here is how you achieve it.

Ingredients of Stenbiderrogn med avokado på smørristet brød

  1. Prepare 100-150 g of renset stenbiderrogn (https://cookpad.com/dk/opskrifter/3474653-frisk-stenbiderrogn-renset).
  2. Prepare 1 of spsk. fint hakket skalotteløg eller rødløg.
  3. It's 1 of spsk. jomfruolivenolie.
  4. Prepare of lidt salt og friskkværnet peber.
  5. You need 1 of tsk. citron- eller limesaft.
  6. Prepare 1 of moden avokoado.
  7. Prepare 2 of skiver godt surdejshvedebrød.
  8. You need 2 of spsk. smør.

Servér den som forret, eller spis den med et godt stykke brød til frokosten. Avokadopizza, crispy avocado och en krämig avokadopasta. Här får du också tips på efterrätter där avokadon ger sötsakerna en Kall lättlagad soppa gjord på avocado, gurka och gräslök som är riktigt krämig. God som förrätt eller en lätt sommarlunch.

Stenbiderrogn med avokado på smørristet brød instructions

  1. Bland stenbiderrogn med ultra fint hakket skalotteløg eller rødløg. Tilsæt olivenolie, salt, peber og citron- eller limesaft lige før servering..
  2. Flæk avokadoen og fjern stenen og skrællen. Skær avokadoen i små tern og bland dem sammen med stenbiderrognen..
  3. Varm en sliplet-pande med smør ved god varme. Rist brødskiverne gyldne på begge sider..
  4. Nyd stenbiderrogn med avokado på smørristet brød..

Avokado lander ofte på brødskiva - eller på knekkebrødet alt ettersom hva jeg har for hånden. Inspirert av et innlegg jeg leste på thekitchn tenkte jeg skulle vise dere noen av variantene jeg lager for meg selv. Når jeg først var i gang med dette innlegget måtte jeg holde meg selv litt i tøylene, for det er. Belgisk vaffel med friske stenbiderrogn og pocheret æg er en fantastisk morgenmad eller brunch, når det gerne må være ekstra lækkert Få opskriften En mellemstor gryde med vand sættes på varmen.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "How to Prepare Delicious Stenbiderrogn med avokado på smørristet brød"

Post a Comment