Recipe: Delicious Pizza med morkler og østershatte

Pizza med morkler og østershatte. Endnu en ny uge er skudt i gang, og der skal mad på bordet hver dag. Det italienske køkken er populært, og de fleste holder af f.eks. pizza og pasta. Pasta a la pesto. Узнать причину. Закрыть.

Pizza med morkler og østershatte Opskrift - sådan laver du pizza med blomkålsbund, skinke og svampe. En skøn og anderledes opskrift på pizza med sprød bund, hjemmelavet tomatsauce, bøffelmozarella og sandart. En pizza, hvor smagen er alt arbejdet Sandart bliver her til skøn topping på en moderne pizza. (©DR). You can cook Pizza med morkler og østershatte using 16 ingredients and 9 steps. Here is how you cook that.

Ingredients of Pizza med morkler og østershatte

  1. You need 3 of dl vand - koldtca, 500 g manitobamel.
  2. It's 5 g of gær.
  3. Prepare of ca, 500 g manitobamel.
  4. Prepare 10 g of salt eller ca. 2 tsk fuld.
  5. It's 1/2 of olivenolie.
  6. It's of ca. 1/2 dl fuldkornsdurum eller alm. durum.
  7. It's of fyld er jo efter smag men jeg brugte.
  8. It's of pesto med af rødpeberfrugt og cashewnødder og lidt olien olie.
  9. Prepare of friske morkler.
  10. It's of friske østershatte.
  11. Prepare of parmesan regiano.
  12. Prepare of frisk mozzarella.
  13. You need of snack peberfrugt.
  14. You need of cherry tomater.
  15. You need of rucullasalat.
  16. It's of lidt god oliven olie og balsamico.

Pizza med røget sandart og øl-syltede grønne tomater. En pizza af de helt særlige. Alle kan være med til at gro østershatte! De er både lækre og nærende, og der er en helt speciel følelse over at spise noget man selv har dyrket.

Pizza med morkler og østershatte instructions

  1. Kom vand i en skål, tilsæt gær og opløs denne, tilsæt mel ca. 1/3 og salt rør godt og lad hvile, bare ca. 10 min. Tilsæt så olivenolie og rør godt - tilsæt så mel og ælt - tilsæt melet lidt af gangen og ælt til du har en smidig dej - vær forsigtig med melet - dejen skal ikke være tør men blot smidig. Man kan med fordel bruge røre maskine..
  2. Form dejen til en stor bolle og drys din skål med lidt durumel - læg bollen heri - dæk med viskestykke og stil til hævning - ved stuetemperatur - 8-10 timer i køleskab ca. 24 timer - hvis køleskab så husk at tage dejen ud og lad den stå på køkkenbordet i ca. 1 timer..
  3. Tilbered dit fyld i mængder alt efter hvor mange i er..
  4. Jeg ristede lidt friske morkler og østershatte i lidt smør. Rev god parmesan og skar mozzarella i mindre stykker, skyllet og tørret rucculla salat og skar cherry tomater i halve og skiver af snack peber..
  5. Del dejen i nogle stykker - jeg vælger at tilberede relativt små pizzaer - jeg kan bedst styre dem små og jeg kan have forskelligt fyld. Jeg har også altid for meget dej, den overskydende dej bager jeg flute eller et lille brød af det er fantastisk til bruschetta..
  6. Rul dejen eller tryk den tynd på bordet som er drysset med durum mel. Jeg syntes at når man bruger durum så er det nemt at få en sprød skorpe. Jeg valgte så at smøre 3 pizzaer med lidt pesto på et par dryp olivenolie. På en kom jeg reven parmesan og mozzarella - på en kom der reven parmesan og morkler og på den sidste var det østershatte og snack peber..
  7. Jeg har en stenplade med grill under så fuld varme i ca. 7-8 min - hvis du bruger ovn uden stenplade så på bagepapir på plade og i ovnen ca. 15 min ved 225 grader - tjek at de bliver bagt og er sprøde..
  8. Pynt med ruccula og små halve tomater - dryp lidt olivenolie og balsamico..
  9. Igen så kunne fyldet have været tomatsovs, pepperoni eller andre grøntsager - eller man kan bruge hvad der måske gemmer sig i køleskabet..

Hver deltager for udleveret en kasse af Skyttegårdens Økologiske Østershatte. Man skal ikke gøre andet end skære hul på posen indeni og. Legg en pizzastein på grillen og få grillet pizza med deilig sprø bunn. Vi bruker analyseverktøy for å måle trafikken på våre nettsider, og informasjonskapsler som grunnlag for videreutvikling av våre tjenester og for å tilby relevant markedsføring. Ost og skinke vafler - Mat På Bordet.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Recipe: Delicious Pizza med morkler og østershatte"

Post a Comment