Recipe: Perfect Bagt havregrød

Bagt havregrød. Dog i en lidt sundere udgave - bagt havregrøds /gulerodskage. Opskrift på bagt havregrød med kokos og hindbær - en sund morgenmad eller alternativ til kage, der både er glutenfri og vegansk. Har I prøvet at bage jeres havregrød?

Bagt havregrød Den er dejlig varm og mættende, fyldt med smag og tilsat lidt bid i form af sprøde og knasende toppings. Er du også træt af havregrød med mælk? Havregrød kan oftest være en lidt kedelig affære, især hvis du spiser det hver dag. You can have Bagt havregrød using 9 ingredients and 5 steps. Here is how you achieve that.

Ingredients of Bagt havregrød

  1. Prepare 1 of banan.
  2. It's 1 of dl havregryn.
  3. It's 3/4 of dl vand.
  4. Prepare 1 of æg.
  5. You need 1 of tsk bagepulver.
  6. Prepare 1 of tsk vaniljepulver.
  7. You need 1/2 of tsk kardemomme.
  8. It's 1 of knsp salt.
  9. You need of Topping: Frugt i skiver, bær eller hakkede nødder.

Vi har prøvet at bage havregrøden med friske bær og banan, og. Get nutrition facts for all your favorite recipes and all the foods you eat everyday. Havregrød er lækker morgenmad til børn og voksne. Få en nem Opskrift på Havregrød, som kan varieres uendeligt her!

Bagt havregrød step by step

  1. Mos bananen godt, og bland den sammen med alle de andre ingredienser..
  2. Hæld massen i en smurt form, for eksempel et alu-form, ildfast fad eller i muffinsforme..
  3. Pynt med frugt eller bær, her har jeg brugt pære i skiver.
  4. Bag grøden i ca. 25-30 min ved 200 grader.
  5. Drys evt. med lidt hakkede mandler og server med en klat skyr.

Tilsæt havregrød, salt, sukker, grovvalsede havregryn og hvedemel. Ælt dejen sammen på en Jeg har aldrig bagt med glutenfrit mel, så det har jeg desværre ikke erfaring med. Prøv det evt. ad og lad. Andre eksempler på lækre simple portioner havregrød: havregrød med nektarin og myntesukker, havregrød med æblekompot og karamel og Jeg laver altid alt muligt andet imens min grød koger. Har I prøvet at bage jeres havregrød? Jeg har længe gået at overveje at lave denne type grød, men jeg fik det først afprøvet for et par dage siden.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Recipe: Perfect Bagt havregrød"

Post a Comment